close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שכיר? זה הזמן לבדוק אם מס הכנסה חייב לך כסף

מערכת שורשי חשוון, תשפא28/10/2020

תנו לי לגלות לכם סוד, מגיע לכם על פי חוק בדיקת החזר מס עד 6 שנים אחורה.

תגיות:

אי פעם תהיתם בראשכם כיצד שיטת המס עובדת בישראל? אתפלא אם חלקכם השיבו כן. רובנו למדנו שבכל 10 לחודש השותף הקבוע שלנו מנכה אחוז ניכר מהמשכורת שלנו ולמדנו לחיות עם זה.

אז תנו לי לגלות לכם סוד, מגיע לכם על פי חוק בדיקת החזר מס עד 6 שנים אחורה.

לכל שכיר בישראל מגיע החזר מס, זאת משום שבישראל משלמים מס הכנסה "משוער" באופן חודשי בתלוש המשכורת ביחס למס השנתי אותו אדם צריך לשלם על פי חוק בשנה. אנחנו יודעים, זה נשמע לכם כמו סינית אבל נפשט זאת עבורכם עם הדוגמאות הבאות: מכיוון שישנן חריגות בימי

עבודה, שינוי בנקודות מס, ריבוי עבודות, חופשות, פיטורים, שינוי עבודה ועוד סיבות מגוונות רוב השכירים בישראל ישלמו מס עודף כתוצאה מכך.

לצערנו רוב הציבור השכיר בישראל אינו מודע לזכותו להגשת החזר מס לשכירים אחת לשנה ועד 6 שנים אחורה.

אנחנו שמחים לבשר לכם כי החזר מס לשכירים מעולם לא היה פשוט יותר, מס הכנסה הפך את התהליך שבעבר היה מסורבל לתהליך פתוח ונגיש יותר עבור חברות המתמחות בהחזר מס לשכירים והתוצאה היא שבתום בדיקה בת 5 דקות תוכלו לדעת האם מגיע לכם החזר מס. והכי חשוב, הבדיקה עצמה לא עולה כסף כלל.

הידעת? מס הכנסה בישראל גובה מס עודף בשווי מיליארדי שקלים בכל שנה. 

בכל שנה מגיע לשכירים בישראל החזר מס בשווי מיליארדי שקלים שמעולם לא שבים חזרה אל בעליהם, מכיוון שהציבור ברובו אינו מודע לזכויותיו. מס הכנסה לא יפרסם בשלטי חוצות שהוא חייב לכם כסף, ואף אחד לא ילמד אתכם בבית הספר כיצד לבקש את המס המגיע לך בחזרה בכל שנה. נצל את זכותך והשב את הכסף האבוד שנעלם אל תוך הקופה הציבורית בכל שנה.

כמה זה עולה לי?

הבדיקה עצמה לא עולה כסף.

במידה ונמצא כי אתה זכאי להחזר מס החברה תגבה מכם סכום מסויים או אחוזים ממנו.

בתמורה לכך החברה תדאג למקסם את החזר המס, ולקצר את תהליך ההחזר למינימום זמן המתנה וללא כאבי ראש מיותרים.

האם אפשר לעשות החזר מס לשכירים באופן עצמאי?

כן, אפשר לעשות החזר מס באופן עצמאי. קחו בחשבון שהתהליך ארוך ומסובך יותר מכיוון שלא ניתן לעשות זאת בצורה אלקטרונית. תצטרכו להגיע לסניף פקיד השומה אליו אתם משתייכים ולמלא טופס 135 ולצרף מסמכים רלוונטים לרשימת המסמכים הקש כאן.

לאחר זאת תצטרכו להגיע עם טופס 106 מעודכן אישורי תשלומים ולעשות זאת בנפרד לכל שנת מס אליה תרצו להגיש את החזר המס לשכירים. לאחר מכן תצטרכו להצטייד בצילום צ'ק או אישור חשבון בנק אליו יופקד הכסף.

הגישה העצמאית אומנם חוסכת לנו את עמלת העבודה, אך קחו בחשבון את שעות העבודה והזמן הרב אותו תצטרכו לבזבז עקב הגשת הטפסים והמתנה לנציג.

חברה פרטית תזרז את התהליך עבורכם ותמלא עבורכם את כל הטפסים הרלוונטים ותגיע למקסימום החזר מס עבור שכירים.

בשנת 2015 מבקר המדינה פרסם כי מיליארדי שקלים עודפים נגבו על ידי מס הכנסה וקרה לציבור השכירים לדרוש את כספם חזרה. לשכירים יש רואי חשבון שעושים את העבודה עבורם, לנו השכירים יש חברות החזר מס. דרשו את אשר מגיע לכם על פי חוק.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה